• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian, gräns för när de beviljar lån eller ej

A

Anonyyymmm

Gäst
Poäng: 0
ja hade samma inkomst men 270tkr i blanco då når ja fick 110av norwegian, anne ja tror du kan få om du väntar till d 2 ff går bort, lycka till, ja vet inte vad ja ska göra elr söka på om d inte godkänner min, ja kmr ha 4ff på 4februari

Hade du 270 i blanco + 60 i billån när du blev beviljad eller 270 i lån totalt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

jonaeyhnhyoey

Gäst
Poäng: 0
då e ja nere i 4ff nu 1.2 i risk på uc, ska jag prova och utöka norwegian me 45tkr? pratade igår me dom och då sa hon prova på hemsidan
 
J

johenoyehok

Gäst
Poäng: 0
lite desperat har pratat me norweg o dom sa att jag inte kan låna upp mer så vad ska jag göra? prova ändå eller ska jag prova på min bank nordea där jag har lån på 57tkr, har inkomst 315tkr uc 1.2risk och 4ffr, 386 i blanco har jag
 

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
198
Mottagna reaktioner
92
Poäng
257
Funderar i april på att samla hos norrmännen . Kommer då ha 8 frågor. 295000 årsinkomst /50 000 underskott . Lån på bostadsrätt 1000000 . Inga övriga krediter . Någon som fått igenom med liknande?
 
J

jjjjjjoooeehhehheej

Gäst
Poäng: 0
provade nyss upplåning det stod max 25000kr ,,, jag provade på maxbeloppet men fick nej direkt. så nu får man väl prova igen kanske i juni mån elr när tycker ni??

Uc som ovan tidigare 1.2risk 4ff 381tkr i blanco kollade min uc imorse

Får man hoppas att man kan hålla ut hade hoppats på att bli av med hemska vivus
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp